مراقبت از پوست به سبک بازیگران زن ایرانی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مراقبت از پوست به سبک بازیگران زن ایرانی

 


توصیه های مریلا زارعی:

مریلا زارعی از آن جمله خانم های بازیگری است که پوستی شفاف و براق دارد. او معتقد است که به طور کلی منشأ اصلی زیبایی پوست در انسان به ژن او مربوط می شود ولی عوامل دیگر را هم نمی شود نادیده شمرد.

 

 

سبک زندگی:


یکی از مهمترین عوامل شادابی پوست به حالت های درونی و شرایط روحی فرد بستگی دارد. پوست کسانی که در زندگی خود دچار هیجانات و استرس مداوم هستند، آیینه ای از سبک زندگی آنهاست و این را می شود در ظاهر آن افراد هم به خوبی دید.

مریلا زارعی معتقد است در کنار این دو عامل مهم، تغذیه و رژیم غذایی که افراد مصرف می کنند ارتباط مستقیمی با زیبایی و درخشندگی پوست آنها دارد. استفاده از میوه جات و سبزیجات تازه می تواند نقش مهمی در داشتن پوستی زیبا ایفا کند و خوردن غذاهای بسیار چرب و روغن های اشباع نشده نه تنها برای سلامتی بدن بلکه برای شادابی پوست هم عملکرد عکسی خواهد داشت.

ماسک های موقتی:

او که معتقد است ماسک هایی که برای پوست صورت استفاده می شود اغلب تاثیر موقتی دارند، به همین دلیل مصرف کرم های مرطوب کننده را تجویز می کند. به علت داشتن نوع پوست خاصش، مرطوب کننده مورد علاقه او کرم بدون چربی از شرکت uriage است. البته او گاهی از کرم های ایرانی با کیفیت نیز استفاده می کند.



ورزش کنید، زیبا شوید:

ورزش های ایروبیک و شنا از کودکی تاکنون همراه مریلا بوده اند. او ورزش را نیز از عوامل مهم در زیبایی می داند و علت آن را هم اینطور توضیح می دهد که چون با ورزش کردن میزان خونرسانی به بدن افزایش پیدا می کند بنابراین خون بیشتری به سطح پوست رسیده و شادابی بیشتری به آن می بخشد.


چند توصیه زیبایی:

* آرامش را به زندگی خود دعوت کنید.

* از استرس و هیجان دور شوید.

* تحت نظر یک متخصص پوست باشید.

* از کرم های معتبر و به اندازه معقول استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: زیبا, زیبایی, آرامش, سبک زندگی, ماسک موقتی, ورزش, استرس,
نویسنده : دکتر هانیه نیازی